Tweetyblogs - Ειδήσεις ΤΩΡΑ σε τίτλους από εκατοντάδες Blogs !

Δευτέρα, Φεβρουαρίου 24, 2014

ΚΑΛΗ ΑΡΧΗ


'Οταν ξεκίνησα να φτιάχνω αυτό το blog σκεφτόμουν τι να γράψω για χαιρετισμό προς παλιούς και νέους φίλους που θα  αποφασίσουν να το επισκεφθούν.
Κατέληξα, λοιπόν ότι το βασικότερο απ' όλα θα ήταν να αναφερθώ στους λόγους που με ώθησαν στην υλοποίησή του.
Η εσωτερική μου ανάγκη να επικοινωνήσω με ανθρώπους που ενστερνίζονται τις σκέψεις και τις απόψεις μου ή και με όσους μπορεί να μη συμφωνούν αλλά θεωρούν αναφέρετο δικαίωμά μου να μπορώ να τις εκφράζω, ήταν ο κυριότερος λόγος
Από τα 16 μου χρόνια που ξεκίνησα το επαγγελματικό μου ταξίδι στη δημοσιογραφία μέχρι και τώρα που απέχω τα τελευταία χρόνια ένιωθα πάντα την επιθυμία να γράφω, να επικοινωνώ, να ενημερώνω και να ενημερώνομαι βέβαια. Γι' αυτό και όταν έκλεισε ο επαγγελματικός μου κύκλος μετά από 17 συνεχή χρόνια δεν έπαψα να ασχολούμαι ερασιτεχνικά από διάφορα άλλα μετερίζια που πιθανό να είναι άγνωστα στους περισσότερους.
Σε αυτή τη φάση της ζωής μου, όμως ένιωσα την ανάγκη να κάνω κάτι δικό μου ( και δικό σας βέβαια) και σας το παρουσιάζω.
Κάθε καλοπροαίρετο σχόλιο και κάθε αξιόπιστο θέμα είναι ευπρόσδεκτο σε αυτό το blog.


2 σχόλια:

  1. ΚΑΛΗ ΕΠΙΤΥΧΙΑ ΣΤΟ ΚΑΙΝΟΥΡΓΙΟ ΣΟΥ ΞΕΚΙΝΗΜΑ ΚΑΤΙ ΓΙΑ ΤΟ ΟΠΟΙΟ ΕΙΜΑΙ ΣΙΓΟΥΡΟΣ ΟΤΙ ΘΑ ΤΟ ΧΕΙΣ ......ΠΟΛΛΑ ΦΙΛΙΑ ΜΕ ΑΓΑΠΗ ΚΑΙ ΕΚΤΙΜΗΣΗ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. ΜΟΥ ΑΡΕΣΕΙ ΑΥΤΟ ΠΟΥ ΕΚΑΝΕΣ, ΕΙΝΑΙ ΠΟΛΥ ΚΑΛΟ. ΘΑ ΤΑ ΛΕΜΕ ΠΛΕΟΝ ΕΚΤΟΣ ΑΠΌ ΤΟ ΣΠΙΤΙ ΚΑΙ ΑΠΌ ΤΟ... ΛΑΠΤΟΠ! ΚΑΛΗ ΑΡΧΗ ΚΑΙ ΑΠΟ ΜΕΝΑ

    ΑπάντησηΔιαγραφή