Tweetyblogs - Ειδήσεις ΤΩΡΑ σε τίτλους από εκατοντάδες Blogs !

Κυριακή, Μαΐου 04, 2014

ΣΑΒΙΑΝΟ: " ΖΩ ΣΕ ΜΙΑ ΦΥΛΑΚΗ "

                                       
Ο Ρομπέρτο Σαβιάνο ( Roberto Saviano ) είναι ένας Ιταλός δημοσιογράφος, ο οποίος έγραψε ένα σπουδαίο βιβλίο το " Καμόρα " ( Gomorrah ). Για όσους δεν το γνωρίζουν ο Σαβιάνο κατάφερε να παρεισφρήσει στα άδυτα της Ιταλικής μαφίας, να γίνει ένας από αυτούς και έτσι να γράψει αυτό το βιβλίο, το οποίο αργότερα έγινε και ταινία. Παρόλη, όμως τη μεγάλη επιτυχία που είχε όλο αυτό το εγχείρημα, ο δημοσιογράφος από εκείνη τη στιγμή και έπειτα ζει ένα μαρτύριο.
Aπέκτησε  παγκόσμια φήμη μετά την κυκλοφορία του βιβλίου του Gomorra το οποίο ξεπέρασε τα 2 εκατομμύρια αντίτυπα στην Ιταλία ήδη από το 2009, ενώ μεταφράστηκε σε 51 γλώσσες, αλλά από το 2006 που εκδόθηκε και μετά ο ίδιος ζει σε μία φυλακή. «Στη Νάπολη το ονομάζουν "cappotto di legno" που σημαίνει το να ζεις με φέρετρο. Δεν είναι κάτι που μπορεί να αλλάξει. Υπάρχουν περιπτώσεις που τα "συμβόλαια θανάτου" έχουν πραγματοποιηθεί ακόμα και 40 χρόνια μετά το γεγονός»  
«Φοβάμαι την συνεχή δραστηριότητα της Καμόρα, που προσπαθεί να με συκοφαντήσει και να σπιλώσει το όνομά μου, όπως έκανε και με δεκάδες άλλους ιταλούς που προσπάθησαν να την πολεμήσουν. Ένας καταρράκτης από λάσπη, που κινδυνεύει να παρασύρει και τα μέσα ενημέρωσης» θα δηλώσει ο δημοσιογράφος και συγγραφέας. Και συνεχίζει: «Η αλήθεια είναι ότι μισώ το βιβλίο μου, το Gomorra. Πρόκειται για ένα καταραμένο έργο, για ένα αιώνιο αγκάθι που νιώθω μέσα στα πλευρά μου, το οποίο και με αναγκάζει να ζω με τρόπο απερίγραπτο. Όταν περνώ μπροστά από ένα βιβλιοπωλείο και βλέπω στις προθήκες το βιβλίο, στρέφω το βλέμμα μου αλλού, διότι κάθε μέρα, συνεχίζω να πληρώνω τις συνέπειες της συγγραφικής αυτής επιλογής μου. Οι επαφές με τους συγγενείς μου είναι πλέον ιδιαίτερα πολύπλοκες και η βαθμιαία αύξηση της ένοπλης προστατευτικής συνοδείας των καραμπινιέρων, δυσκολεύει όλο και περισσότερο την καθημερινότητά μου.Δεν νομίζω ότι είναι σωστό το γεγονός πως αναζητώντας την αλήθεια, κατέστρεψα την ζωή μου και εκείνη των ανθρώπων που βρίσκονται κοντά μου.Αναγκάζομαι να παίρνω ψυχοφάρμακα, κάτι που δεν είχε συμβεί ποτέ άλλοτε στο παρελθόν. Αν θέσεις ως κύριο και μοναδικό στόχο στην ζωή σου την αλήθεια, την καταγγελία της, τελικά μετατρέπεσαι σε ένα είδος τέρατος... Σε ενδιαφέρει μόνον η επίτευξη του στόχου αυτού.Δεν μπορώ να προγραμματίσω την ζωή μου χωρίς να ζητήσω την άδεια της Αστυνομίας. Ούτε να βγω όποτε θέλω, ούτε να συναναστραφώ τα πρόσωπα που επιθυμώ, χωρίς να πρέπει να τα κρύβω, διότι φοβάμαι αντίποινα. Κάποιες φορές διερωτώμαι αν θα καταλήξω σε ψυχιατρική κλινική»  

Τέλος, όσο αφορά τη δική μας άποψη, για όσους δεν έχουν διαβάσει το βιβλίο αυτό θα έλεγα ότι αξίζει τον κόπο να το διαβάσουν. Προσωπικά το απόλαυσα περισσότερο και από τη ταινία. Ο Σαβιάνο έχει κάνει καταπληκτική δουλειά, παρόλο που μέσα από αυτή κατέστρεψε τη ζωή του. Αυτό το βιβλίο θα βοηθήσει όλους να δουν με ποιον τρόπο λειτουργούν οι μαφίες παντός τύπου σε όλα τα μέρη του πλανήτη μας και θα ανοίξει αυτιά και μάτια σε όσους επιμένουν να τα κρατάνε κλειστά.


  Πηγή: www.lifo.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου