Tweetyblogs - Ειδήσεις ΤΩΡΑ σε τίτλους από εκατοντάδες Blogs !

Τετάρτη, Ιανουαρίου 07, 2015

Ο ΜΙΤΣΕΛ ΑΠΟΧΑΙΡΕΤΑ ΤΟΥΣ ΦΙΛΟΥΣ ΤΟΥ ΟΛΥΜΠΙΑΚΟΥ

                   Μίτσελ: «Δεν περίμενα να φύγω...»

Ανεξάρτητα από ποια ομάδα υποστηρίζει ο κάθε ένας από εμάς, αντικειμενικά πιστεύουμε ότι  ο Μίτσελ είναι ένας καλός προπονητής και ένας ιδιαίτερα σοβαρός άνθρωπος. Όσα χρόνια ήταν στην Ελλάδα δεν έδωσε ποτέ κάποιο δικαίωμα.
Μετά τη λήξη της συνεργασίας του με τον Ολυμπιακό, έστειλε το δικό του μήνυμα προς τους φίλους της πρώην, πλέον ομάδας του:  

«Από σήμερα δεν είμαι πια προπονητής του Ολυμπιακού. 
Ήταν μια μεγάλη προσωπική και πάνω απ’ όλα επαγγελματική εμπειρία. Είχα την ευκαιρία να γνωρίσω ένα μεγάλο σύλλογο, ένα μεγάλο πρωτάθλημα, σπουδαίους ποδοσφαιριστές και πάνω απ’ όλα φοβερούς οπαδούς.
Αισθάνομαι πολύ περήφανος που κατάφερα να συνεισφέρω στην ιστορία αυτού του συλλόγου με τα τρόπαια που σηκώσαμε αυτά τα δύο χρόνια.
Σας εύχομαι καλή τύχη».

Πάντως, ο Ισπανός προπονητής ήταν πιο αποκαλυπτικός στους συμπατριώτες του δημοσιογράφους, στους οποίους είπε ότι δεν περίμενε να φύγει και ότι δεν υπήρχε κανένα πρόβλημα με τον Καρεμπέ.

Από την άλλη ο τερματοφύλακας του Ολυμπιακού, Ρομπέρτο ανήρτησε στο διαδίκτυο το δικό του μήνυμα στον Μίτσελ:

" Είναι θλιβερή μέρα και το μόνο που μπορώ να πω είναι ευχαριστώ, Όχι μόνο γιατί είναι ο προπονητής που μου άλλαξε την καριέρα και με έκανε να είμαι από τους καλύτερους, αλλά είναι και το άτομο που με βοήθησε σε άσχημες στιγμές μου, κέρδισε και την εμπιστοσύνη μου με δουλειά και προσπάθεια. Για όλα αυτά Μίτσελ, σήμερα σου λέω ευχαριστώ και εύχομαι τα καλύτερα για το μέλλον σου. Όλα καλά και είμαι σίγουρος ότι οι δρόμοι μας θα συναντηθούν ξανά. "

Το “αντίο” του Ρομπέρτο στον Μίτσελ

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου